Busskort og skoleskyss

Påminnelse om å bestille skoleskyss - Klikk for stort bildeHusk å bestille busskort

Skoleskyssen blir ikke automatisk oppdatert ved nytt skoleår, elever må søke selv. Dette gjelder også hvis du har hatt busskort året før.

Du kan søke om skoleskyss hos MinSkyss Nordland så snart du har fått beskjed om at du har kommet inn.

Løsningen åpner for registrering før 1. inntaket er klart, så hvis du er sikker på at du kommer inn, er det helt greit å søke om skoleskyss i forkant.