Biblioteket

Bibliotek - IKT ved Polarsirkelen videregående skole er en møteplass for hele skolen, både faglig og sosialt. Vi er her for å hjelpe og veilede deg.

Søk i bibliotekets base  Utlånsreglement

Lån lydbøker til skolefag

Fordypningsoppgave i Norsk

Hos oss kan du få veiledning til arbeid med oppgaver, jobbe med gruppearbeid, låne en interessant bok eller spennende film, sitte alene og jobbe, møte venner eller rett og slett stresse ned og ta det med ro. Her finner du bøker, aviser, tidsskrifter, filmer og annet.

Ved den selvbetjente utlånsmaskinen vår kan du selv låne bøker. Vi hjelper deg når du trenger det. Her bruker du skolebeviset eller ansattbeviset ditt for å låne.

I biblioteket finner du også Digitalpedagogene, de kan hjelpe deg om du trenger assistanse med programvare eller bruk av de forskjellige programvarene vi har tilgjengelig i skolen. Trenger du støtte til f.eks. å få Lingit produkter på din maskin, kan disse bistå deg med dette.

Kontakte Biblioteket:

biblio.polarsirkelen@vgs.nfk.no