Helsesykepleier

Mai Cathrin Presteng er helsesykepleier ved Polarsirkelen videregående skole.

Hun kan nås på tlf 952 53 584, eller på epost:

mai.cathrin.presteng@rana.kommune.no

Alle elever ved skolen kan komme til helsesykepleier for råd og veiledning. Foreldre kan også henvende seg til helsesykepleier ved behov.

På ettermiddagstid er alle våre elever velkomne til å oppsøke helsestasjon for ungdom, som ligger rett ved politistasjonen:

Plakat med informasjon om helsestasjon for ungdom - Klikk for stort bildeHelsestasjon for ungdom

Legehjelp for hybelelever uten fastlege i Rana:

Hvis du har fastlege i en annen kommune, kan du få hjelp ved å henvende deg til  Rana lokalmedisinske senter.

Adresse :

Jernbanegata 16, 2. etg.,