Ocean of hope

Oceans of hope en hybridkonferanse  - Klikk for stort bildeOcenas of hope, en hybridkonferanse

«Oceans of Hope»

Onsdag 22. februar får skolen storfint besøk. Da kommer dansk biolog, hvalforsker og forfatter Hanne Strager til skolen. Hun kommer hit som del av en større såkalt «hybridkonferanse», som alle Vg1-elever på SF, 3STF, påbyggklassene og elevene på Biologi 1-2 får delta på.

Konferansen starter med en kjapp pizzabit i kantina kl. 10.30, før man deretter går til CAUD, for å være der frem til kl. 14:00.

Konferansen er i regi av «The Whale», hvalobservatoriet på Andøya. Konferansen strømmes, og våre elever får i sanntid forelesninger av kjente kapasiteter som blant annet Julie Packard, Heidi Pearson og Audun Rikardsen. Skolen er beæret over å få være vertskap for konferansen.