Erasmus pluss- prosjekt 3MEA

Pål Bikset

8 elever (og 3 lærere) fra 3MEA var i november i Vysoke Myto i Tsjekkia i forbindelse med et Erasmus pluss- prosjekt. Vi er tre land i prosjektet; Norge, Tsjekkia og Portugal, og prosjektets navn er Erasmus Update - Upskilling People. I Tsjekkia jobbet elevene i hovedsak med en teateroppsetning, men det ble også tid til sightseeing og andre hyggelige aktiviteter. I april i år var vi i Guimaraes i Portugal, og nå gleder vi oss til å ta imot elever og lærere fra Portugal og Tsjekkia i slutten av april neste år.

Klikk for stort bilde